Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Sunday, October 31, 2010

Rindu...

     
     Assalammualaikum dan salam sejahtera....smlm mmg best sgt3 ...wat birthday party tuk ateero tersyg...abis baling2 tepung and main cokelat ...hehehe..mmg sgt3x best.... tyme tu suma org hepi.... (Ros, aku minta maaf sgt3x sbb x perasan tlh melukakan bibirmu...siyes, aku x perasan... T_T.. sori taw).... tyme tu semua org senyum gembira stlh bertempur dan x cukup tido slama seminggu sbb exam....erm...tp bila suma dh balik bilik masing2, tiba aku rse rindu sgt kat dorang....xtaw knp... Lilot, Tuan, Ateero, Wana, Syu, Ros, Mimi, Wanie dan Farhana...lps je korang balik, aku tiba2 rasa rindu sgt kat korang.. rindu sgt main2 ngn korang.... wlupn bilik hny sblh menyebelah je, tp aku xtaw knp aku sgt rindu kat korang ari nie......even lps bgon tido pn, aku rs cam nk nangis je sbb aku rindu sgt kat korang.... Kak as and syiqa, wlupn korang x join birthday party ateero smlm, namun aku mgharap kehadiran korang.....aku rindu sgt3x kat korang.... aku xtaw napa aku berperasaan mcm nie...mgkn sbb nk abis sem 1 kot...aku kalo akhir2 sem nie, mmg ada 1 perasaan yg sedih +terharu + gembiran + sebak......mgkn sbb di akhir sem nie, terkenang suma kngn2 kita spnjg sem nie....susah senang, kita tetap bersama...mencari solusi utk menyelesaikn mslh bersama2..... itulah sahabat2ku..... Aku sayang korang suma.... aku harap agar persahabatan kita akan kekal hingga ke akhirat... Ukhuwwah fillah abadan abada..... Never say goodbye to our friendship......

Pesan tuk sahabat2ku,
* andai diri ini prnh melukakan hati kalian, maafkan diri ini kerana diri ini tidaklah begitu baik....

*aku mgkn bukan shbt yg baik, tp aku akn cuba buat yg terbaik utk shbt2ku.....

*aku mgkn bukanlah shbt yg pndi berkata2, namun aku bersedia utk meminjam telinga ku utk mu serta meminjamkn bahuku utk mu sekiranya kau memerlukan.....

*aku juga bukan shbt yg selalu menggembirakn mu, namun aku akn berusaha utk membuat bibirmu mengukir senyuman walau hanya seketika....

*aku juga insan biasa yg sering melakukan kesilapan, andai diri ini telah melakukan kesilapan, tegurlah aku dan maafkanlah aku.....

 *aku juga mgkn tidak dpt menunjukkan betapa kasihnya aku terhadap kalian, namun ketahuilah kalian telah telah tersimpan disatu tmpt yg khas dan paling istimewa dihatiku.....

*ingatlah aku dalam doamu....

*semoga sahabat2ku sentiasa dirahmati Allah selalu....

........................................(byk lgi pesanan aku nie...tp setakat nie je la dulu ea.....love u all so much...)

"Apabila kau ingin berteman, Janganlah kerana kelebihannya, Kerana mungkin dengan satu kelemahan, Kau mungkin akan menjauhinya....

Andai kau ingin berteman, Janganlah kerana kebaikannya, Kerana mungkin dengan satu keburukan, Kau akan membencinya....

Andai kau inginkan sahabat yang satu, Janganlah kerana ilmunya, Kerana apabila dia buntu, Kau mungkin akan memfitnahnya....
Andai kau inginkan seorang teman, Janganlah kerana sifat cerianya,
Kerana andai dia tidak pandai menceriakan, Kau mungkin akanmenyalahkannya....

Andai kau ingin bersahabat, Terimalah dia seadanya, Kerana dia seorang sahabat, Yanghanya manusia biasa....

Jangan diharapkan sempurna, Kerana kau juga tidak sempurna,Tiada siapa yang sempurna.. Tapi bersahabatlah kerana Allah... "



Hidup Ini Indah Andai Kerana Allah

Kolej Tun Syed Nasir
Jalan Temerloh 
Kuala Lumpur

7 comments:

sakura_tuanct said...

tq... love u.. miz u.. 4 eva!

Anonymous said...

rab, huhu,..terharuny. aku pon rindu ko. rindu sume2 la. hargailah mase yg ade ni.. xlamae lagi cuti. nt naik sem baru plak. suasana myb sama. tapi masing2 pny smangat baru. syg korg...mmuahhh!- ros

Rabiatul Adawiyah Binti Ag. Binting said...

tuan: mmuuuaaahhhhhxxxx......(^_^)
ros: yeah!!! akhirnya ros berjaya comment kat blog aku....hehehehehe...

Iman said...

cayang kamu gak dear...abes exm t kite ronggeng g eh, lalala

Anonymous said...

rabiah.. dan kwn2 semua.. selamat bercuti nnt.. jaga diri baik2 tau.. sayang korg semua.. moga persahabatan kita kekal ke akhirnya.. amin.. -as-

koreangulrz said...

miss u too..
take care time holiday nnt kwn2 ku semua..
love u all...

koreangulrz said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik kan3x!!!! Klik La...Klik La....hehehe