Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Monday, November 1, 2010

Seorang Insan Yang bernama ASFARRIEZA ARSAD

           
         Assalammualaikum dan salam sejahtera sahabat2ku, kali nie aku nk knalkn sorang sahabatku yg telah membuatkn aku terharu pd mlm nie....sgt3x terharu....  aku sedey sbb sejak kebelakangn nie, aku sering x bersama dia... sgt3x jarang jumpa dia dan bergurau serta berkongsi cerita yg sgt3x pnjg yg terpaksa dia dgr selama bbrp waktunya...(apa ku merepek nie...hehe).... dia selalu pinjamkn telinganya utk mendengar segala celoteh aku..dia selalu pnjm kn tenaganya serta masa nya utk aku...menemani ke mana saja aku mau pergi....menemani aku menyelesaikn masalah dan juga menenangkn aku.....namun, sejak akhir2 nie terlalu jarang kmi berjumpa.... namun, mlm nie, aku sgt3x terharu dengan dia krn di saat dia gembira nk balik rabu nie sbb exam dia abis exam, masih terselit kerisauannya memikirkan ku....risau kalau2 aku bersendirian...risau kalau aku kesunyian... risau kalau xda sapa nk dgr aku bercerita..... krn sblm nie dialah insan yg terakhir menemani aku dikala shbt2 lain telah kembali ke rumah masing2 utk bercuti.... dialah selalu menemani aku mengemas barang2 yg nk d bawa balik..dialah selalu menghantar aku ke pintu pagar menahan teksi... namun kali nie, dia x dpt buat suma nie...dia risaukn aku.... tpi apa yg tlh aku buat, aku rasa aku sering mengabaikn dia.... maafkan aku... aku x berniat pn... maaf sgt3x kalau2 membuatkn shbtku ini terasa diabaikan... maafkan aku........ aku nk taw yg aku sgt3x sygkn shbt ku nie.....sgt3x cinta......

As@Angel_biomed : rabiah
As@Angel_biomed : alhmdulillah
As@Angel_biomed : aku dh bli tiket baru.. balik rabu ni..
Rabiah : iya?
Rabiah : alhamdulillah
Rabiah : alhamdulillah
Rabiah : ko bli brp?
As@Angel_biomed : rm 296
As@Angel_biomed: hehe
As@Angel_biomed : terpksa la berkorbn..
As@Angel_biomed : nnt xmo dh bli tiket awl2
Rabiah: hahaha
Rabiah : yeah!!!!
Rabiah : hehehe
Rabiah : bestnya ko
..........
As@Angel_biomed : rabiah, kali ni ndak dpt antar ko mcm sem lepas.. nnt jaga diri tau.. 
Rabiah : T_T
Rabiah : ndk pa la...
Rabiah : sedeynya
As@Angel_biomed : tu la
Rabiah : ndk dpt kita tidur sama2 sblm balik
As@Angel_biomed : nnt lau cuti seminggu, ko mcmn lau dorg balik??
Rabiah : aku ikut ateero p melaka
Rabiah : hehehe
As@Angel_biomed : alhmdulillah..
As@Angel_biomed : bgslah mcm tu
As@Angel_biomed : teera jaga ko nnt
Rabiah : hehee
Rabiah : iya
Rabiah : ndk dpt la kak as jaga aku
Rabiah : T_T
As@Angel_biomed : ndak jgk aku risau
As@Angel_biomed : ndak dpt pi tgk2 ko..
As@Angel_biomed : hehe
Rabiah : T_T
As@Angel_biomed : risau ko satu org nnt
Rabiah : thanks kak as...sbb risaukn aku
Rabiah : hehehe
As@Angel_biomed : lain aku rasa.. sbb besa msti kita sama2 akhir balik kan
Rabiah : iya
As@Angel_biomed : ko jaga diri baik2 tau.. risau dgn ko lau sorang2.. tp senang hati skit sbb ko ikut teera nnt.. take care ya rabiah
As@Angel_biomed : rabiah..
Rabiah : terharu....
Rabiah : T_T
As@Angel_biomed : cayo2 ya..
Rabiah : sayang ko
Rabiah : hehehe
As@Angel_biomed : doakan kejayaan kita bersama
Rabiah : iya
Rabiah : hehehe
As@Angel_biomed : sayang ko jgk, rabiah

             Insan tu bernama Asfarrieza Arsad... kak as, thanks sgt3x sbb risaukan aku....sebab ambil berat ngn aku...sgt3 terharu... kak as, semoga prjalanan kak as dirahmati Allah....dan semoga kak as smpi d rumah dengan selamat... kak as, enjoylah sepuasnya d rumah ya...tp jgn lupa sama aku arr... kak as, maaf sgt3x andai diri ini ada membuat salah ngn kak as... kak as, terima kasih sgt3x sekali lgi sbb caring ngn aku.....sob3x.... 

           " Ya Allah, rahmatilah perjalanan kak as balik ke sabah.....permudahkanlah perjalanannya....aamiin"..
kak as, aku nk nk kak as taw yg aku sgt3x syg kak as.....love u so much...

Hidup Ini Indah Andai Kerana Allah...

Kolej Tun Syed Nasir
Jalan Temerloh
Kuala Lumpur

3 comments:

Anonymous said...

try2.. testing2.. 1 2 3.. bismillahirahmanirahim.. assalamualaikum..

Anonymous said...

kau la sahabat yg sgt aku cintai.. rabiah, walau kita jarang bersama, tp tetap dkt di hati.. nnt jaga diri baik2, ok.. selamat bercuti.. i will always miss u, dear..

Rabiatul Adawiyah Binti Ag. Binting said...

yeah!!!!!!!..kak as pn bule komen sudah....hehehe...
kak as, love u so much...ko sentiasa di hatiku..... (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik kan3x!!!! Klik La...Klik La....hehehe