Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, August 31, 2010

Perbezaannya Antara Lelaki Dan Perempuan


Perbezaan Antara Lelaki Dan Perempuan:


1. Wanita menarik nafas lebih kerap daripada lelaki, manakala lelaki menarik nafas lebih dalam daripada wanita.

2. Sistem badan lelaki dan wanita pun tidak sama. Lelaki lebih banyak memerlukan oksigen berbanding wanita supaya mereka dapat menukarnya menjadi tenaga.

3. Kulit lelaki lebih kasar, kulit perempuan lebih halus.

4. Perempuan lebih halus suara berbanding lelaki yang kasar dan besar suaranya.

5. Lelaki memiliki tulang anggota yang lebih panjang berbanding wanita. Tulang wanita bukan sekadar lebih kecil malah susunannya berbeza disebabkan wanita diciptakan Tuhan dengan struktur tubuh bagi melahirkan anak.

6. Demikian juga pada segi psikologi, wanita secara umum lebih bersikap mudah mengikut kata hati, lebih berminat kepada cinta dan kasih sayang dan hubungan perasaan.

7. Apabila mengamati benda, kedua-duanya juga berbeza. Lelaki lebih menggunakan pengamatan tumpuan. Manakala wanita menggunakan lebih pengamatan luas dan membesar. Pengamatan lelaki ibarat cahaya laser yang menumpu kepada sesuatu objek. Manakala, pengamatan wanita ibarat lampu suluh, yang membuka; menampakkan banyak benda.

8. Wanita mahu mengambil tahu semua perkara. Daripada perkara kecil sehingga perkara besar. Sementara lelaki hanya menumpukan kepada matlamat utama;

9. Cuba perhatikan kepada wanita, apa yang mereka bawa apabila berjalan keluar rumah. Tengok sahaja pada beg tangan mereka. Lebih besar daripada lelaki. Lelaki membawa beg kecil sahaja. Di dalamnya hanya ada lesen kenderaan, duit, surat-surat penting dan kad kredit bank. Dalam beg tangan wanita semuanya ada. Di dalam beg tangan perempuan ada dompet duit, kad kredit, buku bank, buku cek, ada alatan make-up, cermin, sikat rambut, tisu muka, pengetip kuku, kunci pen, pensel, ubat sakit kepala, gambar suami, gambar anak, cermin mata hitam, buku telefon, tuala ehem.. ehem...dan macam-macam lagi.

10. Kenapa sedemikian dilakukan oleh wanita? Jawabnya kerana wanita memikirkan pelbagai kemungkinan perkara yang boleh berlaku. Mereka lebih peka, apabila sesuatu terjadi, persediaan sudah pun dilakukan. Ini bermakna pemikiran dan penumpuan wanita lebih lebar.

11. Pada lelaki, cukup dengan lesen memandu dan duit. Sebab mereka mahu sampai ke matlamat. Duit untuk membeli. Lesen memandu supaya selamat daripada disoal polis.

Demikianlah perbezaan yang wujud antara lelaki dan wanita. Kerana itu, tidak hairan apabila suami isteri ini melihat banyak perkara secara berbeza. Urusan-urusan rumah tangga kadang-kadang ditangani secara berbeza. Contohnya, suami isteri yang kedua-duanya bekerja, mereka terpaksa keluar dari rumah awal 2 pagi.

Dalam banyak hal, wanita bekerja yang paling kerap bersungut. Suaminya, apabila keluar sahaja dari rumah, yang dibawa hanya kunci kereta, masuk dalam kereta dan hidupkan enjin, kemudian tunggu isteri. Matlamat mereka ke pejabat. Manakala si isteri, memikirkan apa yang anak bawa ke sekolah, baju di ampaian siapa hendak ambil, anak belum pakai baju lagi, anak belum makan lagi. Kalau bolehnya, dia mahu memikirkan semua benda, kerana padanya, apabila sesuatu terjadi, bagaimana kesudahannya? Biar lewat ke tempat kerja, asalkan semuanya beres.

Apabila si suami dan si isteri ke kompleks membeli belah. Si isteri, apabila masuk sahaja ke pusat membeli belah dia melihat banyak benda dahulu, satu persatu, perlahan-lahan, dari atas ke bawah, kain ini dipegang, diperhatikan digeselkan. Kemudian pegang pula kain lain, selepas berjam-jam barulah dibuat pilihan membeli.
Pendek kata, si suami yang menjadi pengikut setia mudah bosan. Bagi lelaki apabila hendak membeli sesuatu, terus dituju ke tempat yang ingin dibeli dan membeli. Membeli belah pada lelaki tidak mengambil masa yang lama seperti perempuan.

Contoh-contoh tersebut menunjukkan wanita mengamati sesuatu berbeza daripada lelaki. Sebab itu, jangan bergaduh selepas membeli belah, jangan bergaduh ketika mahu ke tempat kerja. Si isteri jangan putus asa melihat si suami, apabila keluar sahaja dari rumah terus masuk kereta.Tanpa mengangkat botol susu anak, kain lampin anak, dan berbagai lagi untuk dibawa ke rumah pengasuh.
Akuilah kita berbeza. Perbezaan bukan untuk bermusuh, sebaliknya bagi saling membantu dan berkasih sayang. Kerana kita berbeza, kita lebih berkasih sayang.

Jangan disebabkan perbezaan pada cara berkasih sayang antara lelaki dengan seorang wanita, maka timbul krisis rumah tangga berpuluh tahun. Tentulah kerana perbezaan yang ada antara kita itu, maka kita lebih berkasih sayang.

Kerana itu, kita berbeza supaya saling sayang menyayangi.


From FB سازوان ساكري


p/s: bersyukurlah kita apa yg telah ALLAH anugerahkn kpd kita...masing2 mempunyai kelebihan dan juga kelemahan.... "Kebaikannya disyukuri, kekurangannya diredhai.."

Hidup Ini Indah Andai Kerana ALLAH S.W.T


Kolej Tun Syed Nasir
Jalan Temerloh
Kuala Lumpur

Monday, August 30, 2010

Cerita Cinta

           

       Salam..kali nie nk kongsi ttg satu lagu nasyid yg bertajuk Cerita Cinta by Elhamz...Best..dgr la... nk kenal ngn elhamz boleh la ke blog mereka http://el-hamz.blogspot.com atau pun kat FB, Elhamz......hehehe..dgr2 kan lah lagu ini...hehehe


video
Cerita Cinta By Elhamz

CERITA CINTA

mataku terlirik senyuman mu
dan bila jelingan pertamamu
terpancar keikhlasan
di balik keayuanmu

bagai mentari terangi siangku
bagai rembulan suluhi malamku
tika hadirmu dalam cerita cintaku


berputik cintaku untuk dirimu
saatku cerita isi hatiku
kau balas kisah kasihku
terima cinta ku

c/o

kau hadiah tuk ku syukuri
hiasi mahligai cintaku
dan kini ku tahu hanya kau
selalu kurindu

kau hadir beriku bahagia
kau beri cinta yang ku damba
duhai kekasihku sudikah dirimu
jadi permaisuriku

oh tuhanku satukanlah
hatiku dengan hatinya
kerna hanya kepadamu
tempat ku merayu



LIRIK: Mazhair shahroz muhasip (Elhamz)
lagu : Zakariah @Hamzah junaiday (Elhamz)
susunan muzik: Abdul Halim Ahmad ( Neurotic studio)


Salah seorang daripada Elhamz nie iaitu Hamzah adlh my senior tyme di SEMAI dulu...hehehe...wah, dah berjaya nampaknya dalam bidang nasyid..mmg berbakat dari sekolah dulu....tahniah!!!


Hidup Ini Indah Andai Kerana ALLAH S.W.T.....



Kolej Tun Syed Nasir
Jalan Temerloh
Kuala Lumpur

Tuesday, August 17, 2010

Yang Tidak Bisa Diucapkan Oleh Ayah..



Biasanya, bagi seorang anak perempuan yang sudah dewasa, yang sedang bekerja diperantauan, yang ikut suaminya merantau di luar kota atau luar negeri,yang sedang bersekolah atau kuliah jauh dari kedua orang tuanya...Akan sering merasa rindu sekali dengan ibunya..Lalu bagaimana dengan AYAH?


Mungkin kerana ibu lebih sering menelefon untuk menanyakan keadaanmu setiap hari, tapi tahukah kamu, jika ternyata ayah-lah yang mengingatkan ibu untuk menelefonmu?


Mungkin dulu sewaktu kamu kecil, ibu-lah yang lebih sering mengajakmu bercerita atau berdongeng, tapi tahukah kamu, bahwa sekembalinya ayah dr bekerja dan dengan wajah lelah ayah selalu menanyakan pada ibu tentang khabarmu dan apa yang kau lakukan seharian?


Pada saat dirimu masih seorang anak perempuan kecil.Ayah biasanya mengajari putri kecilnya naik basikal .Dan setelah ayah mengganggapmu sudah boleh menunggangnya, ayah akan melepaskan roda bantu di basikalmu .Kemudian Ibu bilang : "Jangan dulu ayahnya, jangan ditanggalkan dulu roda bantunya", itu kerana ibu takut puteri manisnya akan terjatuh lalu terluka....


Tapi sedarkah dikau?Bahwa ayah dengan yakin akan membiarkanmu, menatapmu, dan menjagamu mengayuh basikal dengan seksama kerana dia tahu puteri kecilnya PASTI mampu melakukannya.


Pada saat kamu menangis merengek meminta alat permainan yang baru, ibu menatapmu hiba.Tetapi ayah akan mengatakan dengan tegas : "Boleh, kita beli nanti, tapi tidak sekarang" Tahukah kamu, ayah melakukan itu kerana ayah tidak ingin kamu menjadi anak yang manja dengan semua tuntutan yang selalu dapat dipenuhi.


Saat kamu ditimpa sakit , ayah lah yang terlalu khawatir sampai kekadang sedikit membentak dengan berkata: "Sudah di beritahu! kamu jangan minum air sejuk!".Berbeza dengan ibu yang memperhatikan dan menasihatimu dengan lembut.Ketahuilah, saat itu ayah benar-benar mengkhuatirkan keadaanmu..


Ketika kamu sudah beranjak muda remaja..Kamu mulai menuntut pada ayah untuk mendapat keizinan keluar malam, dan ayah bersikap tegas dan mengatakan: "Tidak boleh!".Tahukah kamu, bahwa ayah melakukan itu untuk menjagamu?Kerana bagi ayah, kamu adalah sesuatu yang sangat - sangat luar biasa berharga..Setelah itu kamu marah pada ayah, dan masuk ke kamar sambil membanting pintu...


Dan yang datang mengetok pintu dan memujukmu agar tidak marah adalah ayah.Tahukah kamu,bahwa saat itu ayah memejamkan matanya dan menahan gejolak dalam batinnya, Bahwa ayah sangat ingin mengikuti keinginanmu, Tapi lagi-lagi dia HARUS menjagamu?


Ketika saat seorang teman lelaki mulai sering menelefonmu, atau bahkan datang ke rumah untuk menemuimu,ayah akan memasang wajah paling cool sedunia.... :') ayah sesekali menguping atau mengintip saat kamu sedang berbuall berdua di ruang tamu..Sedarkah kamu, kalau hati ayah merasa cemburu?


Saat kamu mulai lebih dipercaya, dan ayah melonggarkan sedikit peraturan untuk keluar rumah untukmu, kamu akan memaksa untuk melanggar jam malamnya.Maka yang dilakukan ayah adalah duduk di ruang tamu, dan menunggumu pulang dengan hati yang sangat khuatirdan bimbang.Dan setelah perasaan khuatir itu berlarut - larut.Ketika melihat puteri kecilnya pulang larut malam hati ayah akan mengeras dan memarahimu..Sedarkah kamu, bahwa ini kerana hal yang di sangat ditakuti ayah akan segera datang? "Bahwa puteri kecilnya akan segera pergi meninggalkannya"



Setelah lulus SPM, Ayah akan sedikit memaksamu untuk menjadi seorang Doktor atau Engineer. Ketahuilah, bahwa seluruh paksaan yang dilakukan ayah itu semata - mata hanya karena memikirkan masa depanmu nanti.Tapi ayah tetap tersenyum dan menyokongmu saat pilihanmu tidak sesuai dengan keinginan ayah.


Ketika kamu menjadi gadis dewasa.Dan kamu harus pergi kuliah dikota lain.ayah harus melepaskanmu di bandar.Tahukah kamu bahwa badan ayah terasa kaku untuk memelukmu? Ayah hanya tersenyum sambil memberi nasihat ini - itu, dan menyuruhmu untuk berhati-hati.Padahal ayah ingin sekali menangis seperti ibu dan memelukmu erat-erat.Yang ayah lakukan hanya menghapus sedikit air mata di sudut matanya, dan menepuk pundakmu berkata "Jaga dirimu baik-baik ya sayang".Ayah melakukan itu semua agar kamu KUAT....kuat untuk pergi dan menjadi dewasa.


Disaat kamu kesempitan wang untuk membiayai perbelanjaan semester dan kehidupanmu, orang pertama yang mengerutkan kening adalah ayah. Ayah pasti berusaha keras mencari jalan agar anaknya boleh merasa sama dengan teman-temannya yang lain.Ketika permintaanmu bukan lagi sekadar meminta alat mainan yang baru, dan ayah tahu ia tidak mampu memberikan apa yang kamu inginkan...


Kata-kata yang keluar dari mulut Ayah adalah : "Tidak.... Tidak boleh!" Padahal dalam batin Ayah, Ia sangat ingin mengatakan "Iya sayang, nanti ayah belikan untukmu".Tahukah kamu bahwa pada saat itu Ayah merasa gagal membuat anaknya tersenyum?


Saatnya kamu berjaya sebagai seorang sarjana. Ayah adalah orang pertama yang berdiri dan memberi tepuk tangan untukmu.Ayah akan tersenyum dengan bangga dan puas melihat "puteri kecilnya yang
tidak manja berhasil tumbuh dewasa, dan telah menjadi seseorang" Sampai saat seorang teman Lelakimu datang ke rumah dan meminta izin pada ayah untuk mengambilmu darinya.Papa akan sangat berhati-hati memberikan izin..Kerana Ayah tahu.....Bahwa lelaki itulah yang akan menggantikan posisinya nanti.


Dan akhirnya....


Saat ayah melihatmu duduk di kerusi pelaminan bersama seseorang Lelaki yang di anggapnya mampu menggantikannya, Ayah pun tersenyum bahagia..Apakah kamu mengetahui, di hari yang bahagia itu ayah pergi kebelakang pentas pelaminan sebentar, dan menangis? Ayah menangis karena ayah sangat berbahagia, kemudian ayah berdoa....Dalam lirih doanya kepada Tuhan, Ayah berkata: "Ya Allah tugasku telah selesai dengan baik....Puteri kecilku yang lucu dan kucintai telah menjadi wanita solehah yang cantik....Bahagiakanlah dia bersama suaminya...rahmatilah kehidupan mereka Ya Allah"


Setelah itu Ayah hanya mampu menunggu kedatanganmu bersama cucu-cucunya yang sesekali datang untuk menjenguk...Dengan rambut yang telah dan semakin memutih....Dan badan serta lengan yang tak lagi kuat untuk menjagamu dari bahaya....Ayah telah menyelesaikan tugasnya....Papa, Ayah, Bapak, atau Abah kita...Adalah sosok yang harus selalu terlihat kuat...Bahkan ketika dia tidak kuat untuk tidak menangis...Dia harus terlihat tegas bahkan saat dia ingin memanjakanmu.Dan dia adalah yang orang pertama yang selalu yakin bahwa "KAMU MAMPU" dalam segala hal..


Ana mendapatkan notes ini dari seorang sahabat, dan mungkin ada baiknya jika ana berkongsinya kepada sahabat-sahabat ana yang lain.Yup, banyak hal yang mungkin tidak bisa dikatakan Ayah / Bapak / Papi kita...tapi setidaknya kini kita mengerti apa yang tersembunyi dibalik hatinya.

wallahu a'alam.


From Facebook HaiYa Fikr .....

P/s: Rindu sgt kat ayah skrg nie....bila terbaca artikel nie, menitis airmata ana.... Pa, teringat saat papa accident, papa x bagi mama bgtaw ana bhw papa accident -Alhamdulillah ya Allah....-saat tu mengalir air mata ana...terasa betapa papa xnk anak gadisnya risau.... teringat juga saat papa risau nak bagi ana belajar jauh2...teringat saat papa selalu kata seminggu sblm ana nk balik kampus "nah, xlama lagi si atul balik..tul, jgn balik la...(dgn senyuman papa yg berat ati melihat anak gadisnya pergi jauh)".....saat sehari sblm ana balik kampus "esok si atul balik sudah....lama lagi si atul balik...(dgn senyuman papa yg sentiasa tersemat di hati ana...)".... sblm ana masuk balai menunggu, papa kata jga diri baik-baik (smbil salam tgn papa dan peluk cium papa)...saat ana telah hendak masuk balai menunggu melihat ayah dan keluarga dari jauh....rindunya dengan family.....Ya Allah, lindungilah keluargaku dari malapetaka dan bahaya..







Hidup Ini Indah Andai Kerana Allah..


Kolej Tun Syed Nasir
Jalan Temerloh
Kuala Lumpur

Friday, August 13, 2010

Teruk..!!!!



         Assalammualaikum dan salam sejahteara tuk semua...hari ni merupakan hari yg paling teruk ana rasa setakat nie...ana xdpt buat yang terbaik malah makin teruk lagi...even the most simple question p nana x dpt jwb...ana rasa kosong dlm kepala ana...” Ya Allah, tabahkan lah hati ku dalam menghadapi cabaran-Mu...” Ntah mengapa ana rasa kosong, hilang keyakinan dan x dpt tuk berkata-kata...ana risau...mggu depan dah kna wat yg betul2...ana malu sgt3x..semua kwn ana dpt buat dengan baik tp ana...hmm, ana merasakan diri ana x layak utk berada di sana...melihat sahabat-sahabat yg boleh buat dgn baik membuatkan keyakinan ana semakin turun...ana menangis melihat diri ana....namun, bila ana renungi kembali kenapa ana berada di sana, ini kerana semuanya ketentuan Allah....teringat firman Allah didalam Al-Quran:


لاَ يُكَلِّفُ اللّٰهُ نَفْسًا اِلاَّ وُسْعَهَا‌ لَهَا مَا كَسَبَتْ وَعَلَيْهَا مَا اكْتَسَبَتْ‌ رَبَّنَا لاَ تُؤَاخِذْنَاۤ اِنْ نَّسِيْنَاۤ اَوْ اَخْطَاْنَا‌ۚ رَبَّنَا وَلاَ تَحْمِلْ عَلَيْنَاۤاِصْرًا كَمَا حَمَلْتَه عَلَى الَّذِيْنَ مِنْ قَبْلِنَا‌‌ۚرَبَّنَا وَلاَ تُحَمِّلْنَا مَا لاَ طَاقَةَ لَنَا بِه‌ ۚ وَاعْفُ عَنَّا وَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَا اَنْتَ مَوْلٰنَا فَانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكٰفِرِيْنَ

Artinya : “Allah tidak membebani seseorang kecuali sesuai dengan batas kemampuannya. Dia mendapat (pahala) dari (kebajikan) yang dikerjakannya dan dia mendapat (siksa) dari (kejahatan) yang diperbuatnya. (Mereka berdoa), ya Tuhan kami, janganlah Engkau hukum kami jika kami lupa atau melakukan kesalahan. Ya Tuhan kami, janganlah Engkau bebani kami dengan beban yang berat sebagaimana Engkau bebankan kepada orang-orang sebelum kami. Ya Tuhan kami, janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang tidak sanggup kami memikulnya. Maafkanlah kami, ampunilah kami, dan rahmatilah kami. Engkaulah pelindung kami, maka tolonglah kami menghadapi orang-orang kafir. ” (Al Baqarah : 286)

Allah tidak akan membebani seseorang di luar kemampuan seseorang itu... ini membuatkan ana sedar bahawa ana boleh lakukannya kerana kalo ana tidak boleh lakukannya,Allah tidak akan meletakkan ana disana.... Allah amat menyayangi hamba-Nya...Allah member kita untuk meningkatkan kelebihan yang tersembunyi yg berada dalam diri kita...Ana mulai sedar bahawa masih ada masa lagi utk ana buktikan kepada sahabat-sahabat yg ana boleh lakukan...ana berlatih dan terus berlatih dan terus berlatih...” Ya Allah, semoga aku membuat yang terbaik untuk ujian tersebut, Engkau bimbinglah aku ya Allah....sesungguhnya Engkau Maha Mengetahu apa yg tersimpan didalam hati ku....”

Rintihan - Hijaz

Biar berlinangan airmata 

Ku takkan hentikannya 
Biarkan ia menyembuh luka 
Hilanglah rasa duka 

Tidak ku termampu merentasi liku-liku 
Oh tidak ku mampu menghadapi semua itu 
Oh sungguh ku tak upaya 



Jangan dibiarkan jerih perih kehidupan 

Bisa meleraikan iman 
Kan hancur semuanya 



Walau menitis airmata darah 

Tak bisa merubah segalanya 
Melainkan taubat nasuha 
Moga kan diterima 



Namun ku percaya 

Masih ada kesudahannya 
Kerana Allah itu 
Maha kaya maha mendengar 
Rintihan hamba-hambanya 
Kerana sesiapa bertaqwa kepadanya 
Pasti akan ada 
Jalan keluarnya 

Rezeki yang tidak disangka-sangka 
Cukup Allah baginya 

Berkuasa segala-galanya 
Terima seadanya



Hidup Ini Indah ANdai Kerana ALLAH....

Kolej Tun Syed Nasir
Jalan Temerloh
Kuala Lumpur

Tuesday, August 10, 2010

Jika Isteri menangis dihadapanmu….





Jika isteri menangis dihadapanmu….
“hargai lah ia sblm terlewat…”
Jika seorang isteri menangis dihadapanmu,
itu bererti dia tidak dapat menahannya lagi…
Jika kau memegang tangannya saat dia menangis, dia akan tinggal bersamamu sepanjang hidupmu..
Jika kau membiarkannya pergi, dia tidak akan kembali menjadi dirinya yang dulu, selamanya!
Seorang isteri tidak akan menangis dengan mudah, kacuali didepan orang yang sangat dia sayangi, dia akan menjadi lemah!

Seorang isteri tidak akan menangis dengan mudah, hanya jika dia sangat menyayangimu.
Dia akan menurunkan rasa EGOnya.
Wahai suami2, jika seorang istri pernah menangis karenamu, tolong pegang tangannya dengan penuh pengertian.
Kerana dia adalah orang yang akan tetap bersamamu sepanjang hidupmu disaat kau terpuruk terlalu dalam …
Wahai suami2, jika seorang isteri menangis keranamu, tolong jangan menyia-nyiakannya. Mungkin, kerana keputusanmu, kau merosakkan kehidupannya.
Saat dia menangis didepanmu, saat dia menangis keranamu. Lihatlah jauh kedalam matanya. Dapatkah kau lihat dan kau rasakan SAKIT yang dirasakannya keranamu ?
Apakah keistimewaan perempuan ini ? ”
Dibalik KELEMBUTANYA dia memiliki kekuatan yang begitu dahsyat..
TUTUR katanya merupakan KEBENARAN..
SENYUMAN’nya adalah SEMANGAT bagi orang yang dicintainya. .
PELUKAN & CIUMAN’nya bisa memberi KEHANGATAN bagi anak2nya..
Dia TERSENYUM bila melihat temannya tertawa..
Dia TERHARU Dia MENANGIS bila melihat KESENGSARAAN pd org2 yg dikasihinya. ..
Dia mampu TERSENYUM dibalik KESEDIHAN’nya. .
Dia sangat GEMBIRA melihat KELAHIRAN..
Dia begitu sedih melihat KEMATIAN..
TITISAN air matanya bisa membawa PERDAMAIAN.
Tapi dia sering dilupakan oleh SUAMI krn 1 hal…
Bahawa “Betapa BERHARGAnya dia”…
Sebarkan ini ke SELURUH ISTERI2 yg soleha dan SUAMI2 yang kamu kenal agar mereka tidak lupa bahwa ISTERI mrk begitu berHARGA… Dan sangat berHARGA.




share from FB Norlia Ismail..

p/s: semoga menjadi suami dan isteri yg soleh dan solehah serta mendapat anak-anak yg soleh dan solehah....

Kolej Tun Syed Nasir
Jalan Temerloh
Kuala Lumpur



Sunday, August 1, 2010

Hari Interaksi Biomed 2010/2011...


    Assalammu'alaikum wbt dan salam sejahtera semua....yeah!!! selesai sudah Hari Interaksi Biomed...Tanggal 31 Julai 2010, ari Interaksi Biomed diadakan sekali lagi pada sesi ini dan kali ini adalah kali kedua sy menghadirinya...(sbb bru Tahun 2...hehehe).. Ramai yg turun pada kali ini jika dibandingkn sesi lalu....hehe..tp wlupn Interaksi lalu sikit ja yg trn but it's really fun....hehe..dan sesi tahun nie pn enjoy jugak....hehehe..thanks to all lecturers who coming to this ari interaksi... memang best dpt lecturer yg sporting and nice... I love all the lecturer biomed.... (^_^)


ateero, ko tgk ape tu?...hehehe



hehehe....dun know what to say...hehe



jual beg ye?...hehe



yaa...pemain futsal......RINA...



penyokong-penyokong setia.....second year..... :)



Go second year..go...go..go....



Suhardi, ko tgk apa tue?...hehehe..



ini dia pemain bola jaring limited edition...hehe...nazir, serius nya..hehe



saranghae..... :)



cantikkn gmbr yg sy amik...hehe..thanks to lilot sbb jd model aku..hahaha



love....



model majalah interaksi...hehehe



wargh!!!!!..siapa kah gadis manis disebalik payung itu?..



amik kepala teero...hehe



Fokus...fokus...fokus...



comelnya....hehehe



wow...nice picture...hehe



like this picture...nmpk sgt kasih syg antara kita...hehehe..ditambah posing yg smart...hehe



Gmbr family Lilot..hahaha



gaya mcm menang besar je...hehehe



panasnya sinaran mentari...hehe



mira, penat ye...hehe



Bersedia, lilot tgh pe tue?..hehe...



lilot kata nie mcm.........hehehe



ok...ok...boleh2...hehehe



Birthday boy...hehe..kna simbah air + tepung 1 kg...hehehe



sesi photography...hehehe



hehehe



comel je anak Dr Nora....comel sgt...hehehe...



Bila lilot masuk padang......hehehe..pewitt...



            Sweet memories...wlupn agak penat tp enjot it to much....hehehe...Love u all biomed...hehe..thanks for coming to the Interaction Day for Biomed....yuhuuu!!!!!! Never forget this memories.... (^_^)

p/s: credit to camera LILOT..lot, aku upload gmbr2 dr camera ko lot...xpe kn....thanks lilot... love u so much... (^_^)

Hidup Ini Indah Andai Kerana ALLAH...

Kolej Tun Syed Nasir
Jalan Temerloh 
Kuala Lumpur 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik kan3x!!!! Klik La...Klik La....hehehe