Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, October 12, 2010

My Lovely Roomate J409....

Assalammualaikum dan salam sejahtera sahabat2 ku,


   Saat terlihat status ym Rahmah iaitu Nano- Sebatas Mimpi, tiba2 terimbas segala kngn kami masa satu bilik dulu tyme tahun 1, tyme bru melangkah ke alam universiti, tyme mbru nk adapt environment kat ktsn.... erm, sedih... Rahmah, bila lg kita dpt tggl sama2?...skrg msg2 dh busy.. dh x leh jumpa selalu... jumpa pun kdg2 terserempak je....tu pn kejap je.... Rahmah, aku rindu ko.... teringat lagu2 kita (Sami Yusuf - Anything for You, Nano - Sebatas Mimpi, UKM - Varsiti Kita dan .......) selalu dgr sblm tido, dgr tyme boring, menyanyi tyme tension...huhu.. Rahmah, kngn tu akn ku igt smpi bila2... "Piarom!!!"...."Amah!!!"... hehehe.... tgk tv sama2, emosi sama2, buat kerja giler sama2..hehehe....  Rahmah, andai masa boleh diputar kembali, aku akn putar saat kita satu bilik dulu... J409... terlalu byk kngn indah kat sana... bermula kita rapat tyme ko cerita The Proposal...hehe..bila tgk citer tu, aku teringat gaya ko saat ko menceritaknnya....hahaha...x bleh blah...hehehe.....Amah....... ................ T_T
  









          Tggl 22/09/2010, Rahmah beria2 nk dtg bilik aku....igtkn nk beraya kat bilik aku...hehe..rupa2nya dia nk bg adiah kat aku...terharu sgt2.. nk taw adiah Amah apa?.... Senaskah Al-Quran dan sebuah buku bertajuk "Rabiatul Adawiyah".... rsa mcm nk ngs ja tyme tu... saat baca kad yg dlm buku tu, menitis airmata ku.... Rahmah, aku betul3 berterima kasih kat ko...syg ko....terharu sgt3 beb.... Amah, nnt kita jln sama2 ea...dh lma x kuar sama2....utk sem nie x prnh skali pn kita kuar sama2...... Rahmah, saat nie aku rindu sgt kat ko...... T_T

Hadiah istimewa dri Rahmah tersayang..... (^_^)

Sebuah buku yg bertajuk "Rabiatul Adawiyah"..

            "Ya Allah, Engkau lindungilah Rahmah dari syaitan-syaitan yg membinasakan....Engkau rahmatilah Rahmah, berilah Rahmah kekuatan dan ketabahan dalam menempuhi dugaan dan cabaran.. Ya Allah, semoga persahabatan kami yg bgikn adik beradik ini kekal hingga ke akhirat... "

P/s: Rahmah, sgt100000000x rindu ko saat nie.... T_T


Hidup Ini Indah Andai Kerana ALLAH s.w.t

Kolej Tun Syed Nasir
Jalan Temerloh
Kuala Lumpur
          

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik kan3x!!!! Klik La...Klik La....hehehe