Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Friday, October 8, 2010

It's my fault.... T_T

            Ya Allah, semua ini adlh salah ku.... T_T

Bbrp minggu nie terlalu byk perkara yg brlaku....ini termasuklah dari segi perasaan... masa nie adlh msa yg amat sukar bg ku.... knp?..knp aku tidak sabar wlu hny utk sedikit lg?... knp aku tidak boleh tahan apa yg tlh terjadi wlu hny utk seketika ini?... Ini semua adlh slh ku.... kalau aku sabar utk sikit je lg, kita pasti x mcm nie.. saat nie terkenang semua kembali kngn kita, masa kita slalu bersama.....knp aku x fikir sgala apa yg tlh dia korbankan@buat utk aku saat aku sedih....knp aku x fikir apa perasaan dia bersama aku...  tp aku tidak bersabar dgnnya utk 1 perkara, kini bagai ada dinding di antara kami...kami x lg bergurau seperti dulu.. kami hny ckp bila perlu je... aku merasakn disisih...aku taw dia juga merasa disisih... maafkan aku shbt.... maafkan aku shbt krn mementingkan diriku... sesungguhnya semua ini adlh salahku... kalaulah aku bersabar utk sikit je lg..... Maafkan aku sahabat.... "Ya Allah, ampunilah aku ya Allah, rahmatilah shbt ku... berikanlah shbtku ketabahan dalam menghadapi apa cbrn dan dugaan yg melanda... berikanlah kekuatan kepada  shbtku disaat dia merasa lemah..."














 Sahabatku......


Hidup Ini Indah Andai Kerana ALLAH s.w.t

Kolej Tun Syed Nasir
Jalan Temerloh
Kuala Lumpur

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik kan3x!!!! Klik La...Klik La....hehehe