Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Saturday, March 12, 2011

Terima Kasih CINTA....

Bismillahirrahmanirrahim
Assalammualaikum w.b.t wahai sahabat2ku,


            Akhirnya stlh berulang-kali menutur kata-kata nak g tgok teater kat Istana Budaya, akhirnya tercapai juga hasrat nk tgok teater pada 06 Mac 2011...bukannya apa, ye la dh Istana Budaya tu sgt hampir ngn kolej, tu yg teringin sgt nk g tgok tue...hehe..xyah fikir sal transport sbb boleh jln kaki je g Istana Budaya...hehehe...

            Teater pertama yg sy g tgok bersama shbt-shbt sy iaitu kak As dan Wana adalah Terima Kasih Cinta..  sbnrnya nie rancangn last2 minit oleh Kak As sbb 06 Mac 2011 adlh hari last pementasan teater Terima Kasih Cinta.. disebabkan rmi yg g tgok teater Terima Kasih Cinta nie and drg kata best, tu yg nk g tgok gak...hehehe...akhirnya kitorang pn mengambil keputusan g tgok teater....hehehe

             Igtkan tiket nk masuk Istana Budaya nie beratus-ratus ringgit rupa2nya ada gak yg murah sikit..tp tu la kne duduk atas skali la..jauh dri tiket yg berharga beratus-ratus...xpe la..janji dpt msuk n tgok teater...hehehe...akhirnya kitorang beli tiket harga rm30 diskaun dpt RM25.50 sbb tunjuk kad pelajar...yeah!!!...hehehe...


Sewaktu dalam perjalan nak g beli tiket...hehe



Sebelum, semasa dan selepas tgok teater Terima Kasih CINTA...












      Teater sgt3 best sbb bleh tgok drg secara live..and ada tarian2 yg best..lagu2 yg best..hehe..best la...xtaw nk ckp mcmn...hehehe..tp best la...hehe...lps nie nk tgok la lagi teater...hehe..mula 16 Mac nie kalo x silap teater Kampung Boy...mcm best je sbb ada awie..mesti lawak kan...hehe...tgok la camne nnt...hehehe...


p/s: maaf lah sbb cerita nie dah lama..baru skrg nk update ttg teater nie...hehe..shbt2ku, nnt kita g tgok teater lagi ea...hehehe....

Tsunami telah melanda negara Jepun dgn kekuatan 8.9 pada skala ritcter pd kdlmn 10m. Allahuakbar! Bila manusia lalai dan leka, maka Allah akan bg peringatan. Istighfar! Marilah sama-sama kita berdoa kpd Allah supaya sentiasa dilindugi dgn rahmat serta keredhaan Allah... LA ILAHA ILLALLAH( لا الہ الا اللہ)


Hidup Ini Indah Andai Kerana ALLAH

Kolej Tun Syed Nasir
Jalan Temerloh
Kuala Lumpur

6 comments:

iman said...

aaaaa....uhhhh....urmmmm
ngape aq x g aa aritu??? (sambil menghantuk2 kepala dengan sgt kuat kat bantal)

AL-QASSAM said...
This comment has been removed by a blog administrator.
bila blog bercerita said...

waaaa....kitew ske gmbr yg ats skali 2....santekk~~ : )

Rabiatul Adawiyah Binti Ag. Binting said...

lilot: hahaha....xpe..next time kita g ea...hehehe...

bbb: thanks..hehe

WaNi^^ said...

terima kasih cinta ! mcm best jee kn , hhu , jeless :D

Rabiatul Adawiyah Binti Ag. Binting said...

best3x...sgt2 best...hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik kan3x!!!! Klik La...Klik La....hehehe