Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Sunday, November 20, 2011

Hibernate

Assalammualaikum w.b.t sahabat-sahabatku...


huwaa~~ rasa mcm nak nanges je sbb terasa diri ini sgt2 la malas...hati pun x tenteram...bila tido, mimpi org yang x terlintas pn di fikiran sblom tido...kalau dulu, tido x mimpi apa2...mimpi pun biasa2 ja...kalo skrg nie, mimpi semua org...bila bangon jantung berdegup kencang sampai dada rasa mcm sesak...T_T...knp ka?...

nak taw x, saat nie byk sgt assignment@report nak buat..dan semua tue kena hantar ari jumaat nie 25/11/2011...huwaaaa~~ dalam hati nak siapkan suma hujung minggu nie..BUT badan nie xnk gerak..otak pon x jalan...x smangat nk buat...badan rasa mcm nak hibernate ja....nak tido!!! adakah saya STRESS?...perasaan pon x menentu...rasa macam nak tido sampai Isnin...


Stress

p/s: ya Allah, tenangkanlah jiwa ku ini....T_T

Hidup Ini Indah Andai Kerana ALLAH...
Plaza Rah, 
Jalan Raja Abdullah,
Kg Baru, 
Kuala Lumpur.

2 comments:

iman said...

kite kene maen futsal ni bibah, baru de tenage nak idop, errkk!!!
bosan la ngadapp esaimen 24/7!!!! *yeyeo je, haha*

Rabiatul Adawiyah Binti Ag. Binting said...

haahahaa..betul2..jom men futsal..but aku nie futsal pon x reti..hahaha...ye2 je ko ngadap esaimen 24/7..hahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik kan3x!!!! Klik La...Klik La....hehehe