Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Monday, November 28, 2011

Esok pergi Gombak..

Assalammualaikum w.b.t sahabatku,

Esok saya ngn shbt2 lain yang amek Parasititologi Perubatan akan pergi Gombak selama dua hari satu malam!!..walaupun hanya Gombak tp excited nak pegi..tp itu dulu la perasaan saya..sekarang ntah la napa xda mood nak pegi...mgkn ada 45% hati nie nak pergi tp selebihnya hilang ntah ke mana... mgkn kah ini disebabkan kerja yang berlambak x siapkan lg??..atau pun mgkn hormon x stabil??..xtaw la yg mana 1 but betul, saya betul2 tiada mood mo pegi.. tp kan saya kan dah siap packing dah utk esok..huhu...astaghfirullah...apa kena dgn perasaan saya nie?..ya Allah, tabahkanlah hatiku... saya betul2 harap saya enjoy belajar ilmu tangkap nyamuk nie..insyaAllah...

(sempat lg post blog even spss n report parasit x siap lg!!!due date spss khamis nie and report parasit jumaat..balik dari Gombak rabu... immuno 1 pun x baca lg walhal khamis or jumaat nie kuiz!!!!!..arrgghhhh!!..saya dah ngantok!!)


p/s: i really want to go back and see my family that i miss so much right now!!!! T_T

Hidup Ini Indah Andai Kerana ALLAH

Plaza Rah
Jalan Raja Abdullah
Kampung Baru
Kuala Lumpur

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik kan3x!!!! Klik La...Klik La....hehehe