Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Monday, May 2, 2011

Terharu sehingga Tak Terkata...Thanks My BFF...(^_^)

Bismillahirrahmanirrahim
Assalammualaikum w.b.t wahai sahabat2ku..

wah!!!! saat nie nak je kejar kereta Avanza Hitam yg abg Lilot bawak...Lilot dah balik!!!!!! Baru sebentar tdi Lilot balik....huwaaaaaaaaa~~~ Lot, tggu aku ngn wanot kejar!! ko tgok kat tgkp ko, ade tu ktorang...hehehe..(ntah bila la mimpi menjadi kenyataan)

Lilot!!!!!!!!!!!anda telah membuat insan yg bernama Rabiah serta Sazwana menangis2 tyme makan...hahaha...thanks my lovely Lilot..thanks sgt2...terharu sgt ngn kata2 ko...i love this video so much...aku rse bufday tyme nie la plg bermakna wlupn aku sorg2 je kat bilik nnt..(nasib ada NurSazwana tp tyme bufday aku tu dia dh pndi ckp cina arr..hehe..)...thanks for the video and hadiah tue...wah!!! terharu..sgt3x terharu...aku suka video nie....aku suka hadiah yg ko bgi kat aku...aku jeling2 sikit je hadiah ko..x sgka ko beli kan aku selendang yg aku nk sgt..siyess aku x sgka..huhu..bila ko beli?..tyme aku g gerai lain ea?..hehe....

Nie la video yg Lilot buat khas Utk Bufday Gurl Rabiah dan Sazwana
Thanks lot...love u so much...mmuuaahhhhh
(tgok la..siyess best..terharu!!)


Lilot, take care taw...semoga happy2 selalu.....nnt kat umah, jgn lupa rindu kitorang taw... 
NotAsRaLiRo 4-ever
Skrg nie pon, aku dh rindu sgt kat ko..saat tgok video nie, mesti air mata aku mengalir..
HUwaaaaaaaa~~~~` rindunya kat NotAsRaLiRo....
Jap ag wana dah nk bertolak..tggl la aku keserongn tp xpe, dalam hati aku dh ade kamoo semua!!!...
Mmmmuuaaahhhhhhhh.... 
Wana, take care taw...semoga enjoy d sana...aku doakan semoga perjalanan ko ngn shbt2 pergi dan balik sentiasa dirahmati Allah dan di bawah perlindungan Allah...
Enjoy d sana!!
x sabar nk tgok ko joget, jgn lupe rakam taw..hehe
x sabar nk tgok ko pakai jadah tue..hakhak..jgn lupe gmbr taw..
dan yg plg penting...
JANGAN LUPA aku kat cni taw!!...
Ole2 pon jgn lupe ye..hakhakhak
Will miss u all NotAsRaLiRo so much.....
Love u All...
Mmmmuuaaahhhhh
JUMPA LAGI NEXT SEM Bulan SEPTEMBER NNT!!!

Dua sahabat yg plg ku syg...yg dua lagi dah balik umah ngn umah member...mmuuaaahhhh..
Wana and Lilot, take care taw...semoga selamat smpi ke destinasi masing2....
Bcoz I Love u...!!!!

Saat menghantar Lilot..Lilot dh nk balik...huwaa...
B'coz I'm weary...mmuuaaahhh
*Lilot rse tyme nie dia dh mcm artis..wuuu*

p/s: lot, aku suke sgt lagu because i'm weary...hakhak..love citer god of study..hehe

Hidup Ini Indah Andai kerana ALLAH

Kolej Tun Syed Nasir
Jalan Temerloh
Kuala Lumpur

4 comments:

myhatiku said...

dah tgk video nie..amat mengharu birukan..bersyukur lah memiliki sahabat..:)

Rabiatul Adawiyah Binti Ag. Binting said...

kan3x...sgt terharu..huhu..alhamdulillah...(^_^)

iman said...

nak menitis air mata bace rab, hahaha, aq rindu korang sgt smpai temimpi2..

lamenye pat bulan ni..huuuu T_T

i love u so much sayang! muah muah =D

Rabiatul Adawiyah Binti Ag. Binting said...

lilot!!!!! u mimpi kitorg..sah, ko mmg sgt rindu kitorg..aku pn rindu sgt2 kat ko n wana n kak as n ateero..sgt3x rindu....

i love u so much....mmmuuuaaahhhh....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik kan3x!!!! Klik La...Klik La....hehehe