Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Thursday, December 30, 2010

Siapa Itu ....???

Bismillahirrahmanirrahim....
Assalammualaikum w.b.t dan salam sejahtera shbt2ku,
          Susah juga nk type2 nie lau xde idea...bak kata kwn aku, tulis blog nie sng je mcm mkn ayam ....tp bila xde idea tu ibarat mcm nk mkn ayam tp ayam xde....hehehehe....tp d sebabkn smgt Co_Rab berkobar2 sbb dh bce blog my bestfren@neighbour@pembaca setia blog Luahan Seorang Insan... hehe..         

        Kali nie nk kongsi psl Siapa itu ...??? Siapa itu apa??? Siapa itu Co_Rabians???.. Apa itu Co_Rab???... nak taw x??..kalo nak taw, sila klik di sini > Co_Rab 

tadaaa!!!!!!!!!

nie la dia, genk2 co_rab@co_rabians.... love u all so much... 

           Sy bersyukur sgt sbb dpt kenal genk Co_Rab....sbb semangat persahabatn di kalangn Co_Rabians sgt utuh@kuat@teguh wlupn byk cabaran dan dugaan yg telah melanda...itulah dia nama shbt dunia akhirat..bersama bila senang dan susah...

           "terima kasih ya Allah krn mengurniakan aku shbt2 yg sgt2 baik dan sentiasa bersama2 d kala susah ataupn senang..ya Allah, rahmatilah shbt2ku ini...."

            Dengan ini sy ingin mengumumkan tujukan bbrp lagu utk shbt2 sy yg sgt sy sygi dan cintai... Co_Rabians, dgr taw...(aku taw jaring lembab tp tuan kata kalo tgh mlm laju ckit tp gne tetamu la...hehehe).. dgr taw...khas tuk Shbt2 ku Co_Rabians





To all Co_Rabians, thanks for colouring my life, thanks for ur concern to each other, thanks for being my sahabat dunia akhirat... I love u all .... (^_^)

p/s: thanks for supporting each others...hehehe.. i really love u all so much..hehe..terharu baca blog LILOT .... mmmuuaaahhhh....(^_^)

Hidup Ini Indah Andai Kerana ALLAH....

Kolej Tun Syed Nasir
Jalan Temerloh
Kuala Lumpur

1 comment:

iman said...

so sweet rab!! love it! haha
n tnx gak pomot blog aq, ngeh3
lebiu! muaxx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik kan3x!!!! Klik La...Klik La....hehehe