Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Thursday, April 15, 2010

Terharu + sedih + sebak + rasa nk nangis

              Salam.. ari nie xtaw la napa tiba2 rasa cam sebak + terharu + sedih... tiba2 sume terimbas kembali apa yg dh berlaku spnjg tahun 1 d ukm kl nie... td tyme kat exam, bila tgk lecturer2, rasa terharu n sedih... lecturer2 nie la yg bertungkuslumus tuk pljr, buat yg terbaik tuk pljr, pastikan exam brjln ngn lncr...tp kita buat apa tuk lecturer...sedih.. malah ada sesetgh pljr nie menyalahkn lecturer.. ckp mcm2 ttg lecturer.. itu ini... sedih taw... ari nie kat METRo, ada brita sal murid2 yg didenda oleh guru disiplin balas dendam.. abis kreta guru di simbah cat dan satu kereta nie dipecahkn..apa nk jd arr dgn budak-budak zaman skrg...sedih taw.   taw x guru nie la permata ilmu kita taw.. kita kena hormat kat guru supaya ilmu yg disampaikn oleh guru tue berkat n mudah utk kita pelajari....

 


               tiba-tiba plak terkenangkan shbt2 yg selama nie sentiasa bersama tyme suka duka spnjg tahun 1 d ukm kl... As, lilot, wanot, teero, syiqa n shbt2 lain.. terima kasih atas suma jasa korang utk diri ini.. terima kasih kerana spnjg sem nie temani diri ini tika suka dan duka, terima kasih kerana buat diri ini sentiasa senyum, terima kasih kerana selalu bawa jalan2, terima kasih kerana selalu ajak g mana2, terima kasih kerana jaga diri ini dan paling penting sekali terima kasih kerana terima diri ini sebagai sahabat korang dan terima diri ini seadanya...  sayang korang suma...


              RAHMAH... satu nama yang aku igt smpi bila2... rahmah roomate ku tersyg spnjg tahun 1 ini... dia sgt baik... selalu jaga makan minum diri ini, jaga ketika sakit, selalu buat diri ini tersenyum, selalu teman makan kat bilik, makan sahur sama2, buka puasa sama2, g jalan2 sama2, hilangkan rasa stress, teman tgk tv kat handset dia...huhu..terlalu byk perkara yg telah dia buat semata2 nk nmpk diri ini senyum... Alhamdulillah, Rahmah, aku bersyukur ko adalah roomate aku... love u so much... Maaf andai diri ini ada tersalah kata, menyinggung perasaan ko dan apa2 ja la yg buat ko terasa hati spnjg sem ini... Maaf sgt3x.. dah x lama lg masa kita tuk bersama.. (chewah..!!) hahaha...betul la siyes, sedih nk tgglkn ko....nasib ko duduk K1 gak kn...arap2 bilik kita dekat2...huhuhu....


             Love u all so much... xtaw napa tiba2 ari nie rasa lain macam.. huhu.. rasa nk ngs.. terimbas sume kenangan tyme pnjg kita ada kat ukm kl nie... huhuhu... ukhuwwah fillah abadan abada... semoga kita suma berjaya di dunia dan di akhirat.. dan sentiasa dirahmati Allah sentiasa... :)

2 comments:

iman said...

tanx 4 everything too rab, u hav been nothing but a great friend =)
may Allah bless this friendship

Rabiatul Adawiyah Binti Ag. Binting said...

Never say Goodbye to our friendship...Ukhuwwah Fillah Abadan Abada... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik kan3x!!!! Klik La...Klik La....hehehe