Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Sunday, December 4, 2011

ohh.. PACAT!!!

Assalammualaikum w.b.t sahabat ku,

nak tawu x... tanggal 30 Nov 2011, saya masih lagi berada di Pusat Pengajian Luar UM, Ulu Gombak... hari tue juga la for the first tyme, saya kena pacat di kaki...huhuhu...biasalah banyak pacat kalo musim hujan... tyme masuk hutan x pula kena pacat..tp bila masuk makmal baru kena pacat... knp ada pacat dalam makmal??..maybe pacat-pacat tue telah tersangkut di baju or seluar dan tidak diperasan oleh kami-kami nie..huhu..maka byk la pacat berhijrah d makmal... 

mula-mula tue shbt saya rossa kena pacat..so kak kinah and saya tolong la dia buang pacat dan lap darah... masa tue terdetik nak cek kat kaki..tp mmg yakin pacat xde..tp saat naikkan seluar tiba ada benda bulat besar kat kaki...oppss....terkedu...terkesima suma ada...sebab first tyme...x takot tp xtaw nak buat apa..nak pggl org tp seolah2 xda suara yang keluar..mulut x leh nk cakap sbb tyme tue suma org tgh fokus tgok Dr Hida pinning nyamuk... saat drg nmpk pacat ada kat kaki saya, yg lain-lain pun bertindak pantas menyembur pacat dengan insect repellent..teros jatuh pacat yg gemuk dan mengalir lah darah dari kaki saya.. banyak juga la darah... Suhardi tolong tgkpkan pacat yang kekenyangan yang dah jatuh kat lantai...huhuhu..x sakit.. x rasa apa2 pun...hehehe...excited plak kena pacat...hehehe... nak tgok pacat tue???.. 

nie hah...gemuk kan????....

darah mmg x berenti2 la dari kul 11 pagi 30 Nov 2011 sampai la lepas maghrib 1 Dec 2011... lebih 24 jam juga la...huhu..nasib la pas maghrib tue darah dah berenti...huhuhu...excited kena pacat...hehehe...

p/s: at least pacat nie hisap darah kotor saya disamping dpt mendermakan darah buat pacat...ntah mna dah pacat tue skrg...huhuhu....

Hidup Ini Indah Kerana ALLAH...

Plaza Rah
Jalan Raja Abdullah
Kampung Baru
Kuala Lumpur 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik kan3x!!!! Klik La...Klik La....hehehe